شرکت پرما سارنگ جنوب

شرکت پرما سارنگ جنوب

مبلمان اداری:

مبلمان اداری شامل تمام وسایل، قطعات و تجهیزاتی هستند که در محیط کار مورد استفاده قرار می گیرند. در مبلمان اداری سبک های کلاسیک- مدرن و مینی مال کاربرد بیشتری دارند. تجهیزات اداری و مبلمان اداری دو مقوله جدا از هم هستند. مبلمان اداری متشکل از صندلی های اداری، میز های اداری، انبارش های اداری و اکسسوری اداری می باشند. میز های اداری: میز مدیریتی، کارمندی، کارشناسی، میز های کار گروهی یا اشتراکی و میزهای کنفرانس و جلسات که هرکدام کاربرد خود را دارند. انواع کمدها- فایل ها- باکس ها و دیگر فضا های نگه دارنده از ملزومات و قطعات ضروری مبلمان اداری برای نگهداری و بایگانی اسناد و مدارک هستند.

 

انواع مبلمان اداری:

انواع مبلمان اداری را می‌توان به صندلی‌های اداری، مبل، میزهای اداری، انبارش‌های اداری و اکسسوری اداری تقسیم کرد. صندلی‌های اداری خود به لحاظ کاربری، کیفیت، رعایت اصول ارگونومی، قیمت و برخورداری از ابزارهای تنظیمی به صندلی‌های مدیریتی، کارمندی- کارشناسی، اپراتوری، کنفرانسی، کانتر، آزمایشگاهی و انتظار تقسیم می‌شوند. ویژگی اصلی صندلی‌ های مدیریتی، کارمندی، کارشناسی و اپراتوری پایه ‌های چرخ‌دار آن است که آن‌ها را از دیگر انواع صندلی‌های اداری متمایز می‌کند.

میزهای اداری نیز مدل‌های مختلفی دارند، میزهای مدیریتی، کارمندی– کارشناسی، میزهای کارگروهی یا اشتراکی و میز های کنفرانس و جلسات هر کدام کاربری خود را دارند.

انواع کمدها، فایل‌ها، باکس‌ها و دیگر فضاهای نگه‌دارنده از ملزومات و قطعات ضروری مبلمان اداری برای نگه‌داری و بایگانی اسناد و مدارک هستند و توجه به فضاهای انبارش در خرید مبلمان اداری ضروری است.

اما اکسسوری اداری و یا لوازم جانبی اداری طیف گسترده‌ای از محصولات را در برمی‌گیرد: پارتیشن‌ها، ست رومیزی شامل جاچسبی، جاقلمی، منگنه و … ملزومات رایانه مثل موس پد، ملزومات ارگونومی مانند پشتی طبی، زیرپایی و زیردستی، انواع ابزارهای نگه‌دارنده مثل نگه‌دارنده کاغذ هنگام تایپ کردن، کازیه و دیگر وسایل مانند سطل‌های زباله، گلدان‌ها و جا گلدانی، باکس نگه‌داری کلیدها و مواردی به ‌ظاهر کوچک و کم ‌اهمیت که در تکمیل دکوراسیون و مبلمان اداری نباید آن‌ها را از قلم انداخت.